Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна гуми на клапаните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна гуми на клапаните

    Здравейте, имам алфа 145 тс 1.4 97г.
    Искам да ви попитам при смяната на въпросните гумички дали се сваля главата или не?
    Благодаря ви предварително
    Last edited by kevoto; d.m.y г., 13:43.

  • #2
    Сваля се!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Това е кофти. Благодаря ти пак

      Comment


      • #4
        Може и да не се сваля
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Може и да не се сваля

          То,че може може,ама колко сме тия дето можеме,без да потрошиме нещо друго
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Може и без да се сваля,по-евтинко и по-бързо ще е.
            Иначе предпочитат да я свалят главицата,както и твоята де
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              То,че може може,ама колко сме тия дето можеме,без да потрошиме нещо друго
              Така или иначе ще се наложи да я свалят после щото проблема не е там
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Здравейте,
                за да не пускам нова тема ще пиша тук.
                Майстора ми каза че най вероятно е моя двигател е за смяна на гумичките на клапаните - обясни ми така ако нямоя гумичка е скъсана ,при изгасен двигател маслото пада вътре върху буталото и за това ми гори масло за 8000км съм долял около 350- 400 грама масло.Така ли е ?
                като се започне от колекторите,ламбда сондата,катализатора всичко е в сажди около 1мм,точно за това предполагаме че гори ламбда сондата.
                AlfaRomeo 146 1.4TS '99 - ГИ BSM

                Comment


                • #9
                  Вече тотално се обърках. Последно може ли да се сменят тези гумички без да се сваля главата!??

                  Comment


                  • #10
                    може. през дупката на свеща се тика въже и после се върти коляновия докато буталото заклещи клапаните ама надали ти е там проблема. виж има много теми са ТС и горенето на масло.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от remz Покажи съобщение
                      Здравейте,
                      за да не пускам нова тема ще пиша тук.
                      Майстора ми каза че най вероятно е моя двигател е за смяна на гумичките на клапаните - обясни ми така ако нямоя гумичка е скъсана ,при изгасен двигател маслото пада вътре върху буталото и за това ми гори масло за 8000км съм долял около 350- 400 грама масло.Така ли е ?
                      като се започне от колекторите,ламбда сондата,катализатора всичко е в сажди около 1мм,точно за това предполагаме че гори ламбда сондата.
                      Разхода на масло ти е нормален.Саждите не са от гумичките,а най-вероятно от богата горивна смес.За диагностика си!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Разхода на масло ти е нормален.Саждите не са от гумичките,а най-вероятно от богата горивна смес.За диагностика си!
                        350-4000, нормално ли е да гори толкова,
                        на диагностика излезна ламбда сонда.претеснява ме като сложа нова да не се получи същия проблем,пак да се запуши със сажди
                        AlfaRomeo 146 1.4TS '99 - ГИ BSM

                        Comment


                        • #13
                          Аномалия щеше да е ако за 350км гори 4литра масло.Като гледам годината на происводство,направо си супер.Понеже става въпрос за гумичките на клапаните,имам някои наблюдения.Съвременните гумички се произвеждат от витон.Един материал изключително термоустойчив.Познава се по това,че не се пали от запалка.Не се втвърдява от температурата и от там тези гумички имат много дълъг живот.По-нискокачествените се правят от силикон,но и те ряботят удовлетворително.Мисълта ми е,че това не са старите гумички,които след 30-40 хиляди се втвърдяват и направо чупят.Те са може би най-стабилната част от главата.Основните причини за разход на масло са вече:износени сегменти;излъскани цилиндри,лошо работещи цилиндри(свещи,клапани и тн,) и неподходящо масло.
                          При съвременните материали,гумичките са последната причина за повишен разход на масло.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Аномалия щеше да е ако за 350км гори 4литра масло.Като гледам годината на происводство,направо си супер.Понеже става въпрос за гумичките на клапаните,имам някои наблюдения.Съвременните гумички се произвеждат от витон.Един материал изключително термоустойчив.Познава се по това,че не се пали от запалка.Не се втвърдява от температурата и от там тези гумички имат много дълъг живот.По-нискокачествените се правят от силикон,но и те ряботят удовлетворително.Мисълта ми е,че това не са старите гумички,които след 30-40 хиляди се втвърдяват и направо чупят.Те са може би най-стабилната част от главата.Основните причини за разход на масло са вече:износени сегменти;излъскани цилиндри,лошо работещи цилиндри(свещи,клапани и тн,) и неподходящо масло.
                            При съвременните материали,гумичките са последната причина за повишен разход на масло.
                            Последно време и аз имам голям разход на масло и се канех да сменя гумичките. Обаче след твоята приказка почнах да се замислям. Сега ако може, някой компетентен да ме посъветва къде да търся проблема.

                            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                              Последно време и аз имам голям разход на масло и се канех да сменя гумичките. Обаче след твоята приказка почнах да се замислям. Сега ако може, някой компетентен да ме посъветва къде да търся проблема.
                              Ами дай инфо , колега.Колко ти гори,как се държи колата,с какво масло си и изобщо каквото ти дойде на ум!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X